Uudised
|
Autor: Eesti Ajaloomuuseum
Eesti Ajaloomuuseumi näituse kujundus pälvis kuldmuna 2017 grand prix auhinna

17. märtsil 2017 kuulutati loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PRi ning üritusturunduse valdkonnas.

Grand Prix läks sel aastal Velvetile ja JANKEN Wisespace'ile Eesti Ajaloomuuseumis valminud näituse "Keskaja rõõmud" kujunduse eest. 

"Näituse "Keskaja rõõmud" kujundus on lustlik, sest seda nõuab juba teema ise – pidustuste ja jootude aastaring. Kujunduse idee allikaks on keskaegne pildimaailm. Oleme ju kõik näinud vanu gravüüre või maale, kus seinad ja põrand on "viltu" ja inimeste ning esemete kujutamisviis "vale". Seekord on külastajal võimalus veidi kogeda sellist "kõverat" ruumi – seista võimatu kujuga peolaua ääres või tantsida nurgas, mida ei ole olemas," kommenteerivad projekti disainerid.

Näitus "Keskaja rõõmud. Suurgildi pidustused 15.–16. sajandil" tutvustab15. ja 16. sajandi kõrgseltskonna peorituaalide kirevust gildimajas. Gildi jootudel voolas vein ja õlu, proovida sai peeneid idamaiseid vürtse, mille lõhnad hõljuvad ka nüüd näitusesaalis, ning nautida parimaid roogi.

Näitusega kaasnevad haridusprogrammid ja teemaõhtud. Sõpruskondadele ja firmadele pakume elamuslikku keskaja rõõmude programmi – vaata rohkem SIIT! 

Näitus on Suurgildi hoones (Pikk 17, Tallinn) avatud 4. juunini 2017. Vaata lahtiolekuaegu ja piletihindu SIIT!

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid. Tutvu SIIN.

Kategooria: Disain/Keskkonnadisain
Agentuur: VELVET, JANKEN Wisespace
Disainer: Magnus Haravee
Loovjuht: Kristian Krisfeldt
Jan Graps
Ken Ruut
Anne Määrmann
Projektijuht: Kadri Pukk
Tootja: Digitrükk OÜ

Fotol: Näitus "Keskaja rõõmud". Fotograaf: Vahur Lõhmus